24 квітня 2018 року на базі факультету соціально-економічної освіти та управління Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова була проведена рекламно-інформаційна кампанія «Батьківство – поклик душі».
Дана кампанія була розроблена та проведена студенткою 2 курсу магістратури, Цикаленко Іриною (науковий керівник Вайнола Р.Х. – доктор педагогічних наук, профессор кафедри соціальної педагогіки).
Рекламно-інформаційна кампанія присвячена Міжнародному дню сім’ї встановленому Генеральною Асамблеєю ООН у 1993 році, котрий відзначається щорічно 15 травня. Проте, у зв’язку з тим, що рекламно-інформаційна кампанія «Батьківство – поклик душі!» спрямована на формування відповідального батьківства саме студентської молоді, було прийнято рішення організовувати кампанію напередодні Міжнародного дня сім’ї у Міжнародний день солідарності молоді 24 квітня 2018 року.
Рекламно-інформаційна кампанія була спрямована на популяризацію відповідального ставлення до батьківства, була комплексною і поєднувала в собі різноманітні форми, методи та засоби роботи.
Основне призначення Кампанії – теоретичне і практичне розв’язання закономірностей і механізмів формування відповідального ставлення до батьківства та мотивації створення сім’ї, а також популяризація відповідального ставлення до створення сім’ї та батьківства серед студентської молоді та сприяння зацікавленості рекламно-інформаційними технологіями як однією із соціально-педагогічних технологій.
Для досягнення мети Кампанії з популяризації відповідального батьківства були залучені такі форми роботи:
- Інформаційна акція «Зіркова батьківська відповідальність. Приклади з життя.».
- Виставка плакатів «Твоя дитина – першочергова відповідальність».
- Перегляд та обговорення соціальної реклами на тему виховання дітей.